TWILIGHT MOVIE



Banyak masa luang saya dimusim cuti sekolah ni..keje kat opis pon manyak rilek oo..jadi boleh la saya update entri sehari dlm 2 -3 ..tak kisah la ada org nak baca ke tak..yang penting saya boleh baca entri saya sendiri banyak-banyak kali pon takpe..mcm org gila syok sendiri ngeh ngeh..
Disebabkan busan saya pon tgk la dvd citer Twilight ni kat opis..hak hak..pedulikkan boss ..Siri pertama twilight ni saya tak tengok lagi .So saya beli la DVD yang previous one siri pertama . New Moon saya dah nengok kat panggung last week. Ramai orang kata citer ni agak slow dan lebih kepada romantik .Saya memang suka citer gini..Ada part-part yang menyentuh perasaan , romantik dan thrill skit skit , saya layannnn....
Rasanya semua orang dah tau jalan citer Twilight ni so takyah la saya citer kat sini. Apa yang best pasal Twilight ni :
  • Saya suka watak Edward Cullen (Robbert Pattinson). Pada saya dia vampire yang hot, macho,romantik,protective dan hensem.
  • Saya suka jugak watak Isabella Swan ( Kristen Stewart). She's cute, look innocent but stubborn and she is trully in love with Edward.
Saya akan tunggu siri Twilight akan datang nanti...nak tengok plak Bella kawen dengan Edward..hikhik..

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top IN THE NAME OF BEAUTY. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.