Apa yang saya KURANG MINAT dan KURANG SUKA..


image source:www.flickr.com


- makan epal merah ..lagi suka epal hijau
- lipat baju ...lagi suka sidai baju
- cakap dekat phone lama-lama...
- orang kaki penyibuk..wa tak sibuk pasal lu..lu jangan sibuk pasal wa..
- orang kaki komplen..ada je benda nak dikomplen semua tak kena...
- makan daging ..lagi suka ayam dan ikan..
- buat kerja lambat-lambat ..semua kalo boleh siap dalam masa 10 minit je ..itu baru tangkas dan cergas haha...
- orang paksa buat apa yang tidak di suka..
- orang yang suka menuduh membuta tuli apa yang saya tidak lakukan..
- orang yang terlalu skeptical...
- orang yang terlampau sinis ..
- di soal selidik dengan banyak soalan yang remeh temeh unless kamu detektif, peguam,atau boss nak intebiu employee ..tapi kalo kene tag saya cuba jawab dengan setenang yang mungkin eh..
- driving pada waktu malam sebab saya rabun ayam..
- orang pegang rambut saya..itu merimaskan..walaupun dengan niat untuk bermanja-manja..
- orang poyo..selalu rasa dirinya best ..
- orang merokok..busuk
- kaki bola, kaki pancing , kaki motor, kaki botol, kaki disco..
- orang yang tak reti nak flush bila dah membuang segala toxicnya dalam toilet..pengotor wehh...
- lagu yang boleh buat saya pening-pening lalat..macam lagu Aril Af7 tu..ntah ape nama tajuknye..
- orang jiwang karat..boleh buat saya termuntah ...romantik biar berpada-pada..
- driver yang suka potong jalan tetiba tanpa bagi signal..ingat dia sorang je ke bayar road tax huh..
- driver yang suka buat "derg" dan terhegeh-hegeh masa nak keluarkan kereta dari parking sedangkan banyak lagi kereta berderet-deret menunggu nak masuk paking..siap la kene hornnn..
- sayur masak lemak..lagi suka sayur masak tumis atau rebus..
- milo campur gula or susu..suka milo kosong je
- customer service staff yang muka macam lepas makan taik kambing..kelat-kelat,masam mencuka, nak tengok pon rasa mcm nak lenyek dengan lesung batu ...eii tolong la senyum sikit walaupun anda lepas kene marah kat boss ke, gaduh dengan balak ke laki ke,,apa apa pon kene senyum depan customer..
- lelaki yang selamba badak suka maki ,mencerca sumpah seranah perempuan.. sungguh memalukan..
- orang yang suka kondem ..kaki kondem..kalau dia kene kondem terus melatah tak hingat...
- orang manis mulut kat depan ..tapi kat belakang makaiii..mengutuk bagai nak rak..
- bersesak-sesak kat tempat ramai orang..boleh buat saya muntah angin..
- orang selekeh serabai..sampai bulu hidung tak trim terkeluar-keluar ..
- lelaki berkuku panjang ..untuk korek apa pon sampai sekarang saya tak paham...
- orang yang suka dera budak kecik..
- orang yang tak hormat orang tua..
- orang yang caci maki alim ulama..macam si ADUKA TARUNA tuh...padan muka kena tangkap wahaha...
- orang yang suka maki maki segala ayat bombastik kesat keluar dari mulut macam si HANI TARMIZI tu..kalo marah sekalipon berpada-pada jaga kata-kata ..jangan sampai diboikot dan dibenci oleh orang..
- Azwan Ali ....dulu mulut becok laser tapi sekarang dia dah berubah ..alhamdullilah ..tapi masih lagi tak minat ...lagi suka dan minat AZNIL HJ NAWAWI...


banyak juga benda yang saya tak suka ni..hmm..manala tau satu hari nanti benda yang tak suka tu boleh bertukar menjadi suka pulak kot..harap-harap saya sentiasa tetap suka dan minat pada benda-benda yang elok sahaja..apa-apa pon saya jugak manusia biasa tak sempurna...ok la nak balik ..salam...

12 comments:

deus X machina said...
January 27, 2010 at 6:33 PM

panjang betul list
tak larat nak baca sume
erk888

mizara said...
January 27, 2010 at 6:37 PM

deuXmachina- takyah baca kalo tak larat ..pandang je cukop haha..takdela ni list tok tatapan saya nanti manala tau nanti time tua-tua boleh review balik..huhu

Amirah Rashid said...
January 28, 2010 at 2:37 AM

samee!
xsuka org hisap rokok!
blh pengsan kalau bau asap rokok
adehh
ohh
btw, da buat tag u :))

Anonymous said...
January 28, 2010 at 6:15 AM

rugged pa bukepan* hihi



*bulu ketiak pnjg

mizara said...
January 28, 2010 at 10:54 AM

amirah- haa busuk..mmg busuk haha..
fleece- rugged pa namo yo..sik ku rajin..
jobs-view-..tq ..

he11me said...
January 28, 2010 at 12:12 PM

aku ni hisap rokok...busuk ek..sorilah ye..dah jadi tabiat.
tapi aku pakai minyak wangi banyak wo..

emm,ni ada cter sikit, dulu masa sekolah aku ada dua org adik angkat pompuan, bila dorang dapat tau aku hisap rokok semasa kat universiti..dorang kutuk sakan lah,,busuk lah ..apa lah..

dlm hati aku kata ..rileks2..hehehe..
tapi mulut laser aku nak laserkan budak tu tanpa kawalan terkuarlah .."aku sumpah korang dapat laki isap rokok mcm aku gak"..hahaha

tup tup..jumpa dorang 2 tahun lepas
dah kawin..dah ada anak...laki dorang dua2 hisap rokok..hahaha

tak dapat den nak tolong...

tu lah ngutuk aku kow2 dulu...kan dah kena sumpahan...Wat Da Hel..

mizara said...
January 28, 2010 at 12:20 PM

he11me- hakikat nya merokok tu mmg busuk bukan nak kutuk pon..anyway masing2 ada benda yang tak suka dan suka..mcm lelaki ..ada yg tak suka pompuan kurus ..ada yg suka..mcm tu gak la pompuan..itu bukan kutuk namanya pon..anyway it not even a very sensitive issue here..peace!!

he11me said...
January 28, 2010 at 12:42 PM

ney ada isu2 sensitip mizara..cuma mek berloya kosong aja bah..

mizara said...
January 28, 2010 at 12:52 PM

he11me- bagus la gia..pa gik tuang aik kopi gik nun..

Rashid said...
January 29, 2010 at 1:53 AM

wahh lengkap tuu.. senang le camni bagi sesiapa yang nak kenal ..

tuan tanah said...
June 9, 2010 at 10:56 PM

mmg btol2 free ni dulu..punyelah pjg menaip..haha

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top IN THE NAME OF BEAUTY. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.