JJSM - JOM TRY MENU MASAK SINGGANG PULAK ..

Busan boring busan asik je makan masak yang bergoreng, bertumis ,berlemak semua tuh..
sekali sekala best kalau makan menu simple kan??
masak ala-ala rebus ni elok untuk kesihatan jugak
jom kita tengok satu restoran yang agak unik bagi saya sebab sebelum ni tak pernah jumpa lagi restoran yang ada hidang masak singgang ni..kalau masak asam pedas banyak je...
***




















sesapa yang bermalas-malasan  nak masak kat umah tuh tapi nak carik makan ala-ala kampung yang sedap direkemen pergi kat restoran ni sebabnyer ikan kembung masak singgang mmg SEDAP wehh!!!..

5 comments:

tujuhhariseminggu said...
January 18, 2010 at 3:19 PM

slrrppp... sedap nye makan singgang... terasa kurus kerna masakan itu sangat sihat... :p

mizara said...
January 18, 2010 at 3:22 PM

ally..mari bersama-sama buat kempem makan singgang tetiap hari ..huhu

tujuhhariseminggu said...
January 18, 2010 at 5:29 PM

huhh... pening plak makan singgang ari2... kuneng muka nanti.. cam lauk singgang tuh. :p

Sesumpah said...
January 18, 2010 at 9:15 PM

gilaaa lapaa tgk entri muh!!

mizara said...
January 19, 2010 at 9:02 AM

mari mari makan ..

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top IN THE NAME OF BEAUTY. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.