Tengok saja..Jangan jamah..









Sila-sila jemput makan..jangan malu-malu..
Kalau lapar tambah lagi nasi dan lauk-pauk..
wahahaha..saja nak letak gambar makanan sebab saya pun lapar ni..
Antara menu diatas saya dah masak 2 hari yang lepas tapi malas nak buat posting..so layan saja gambar-gambar makanan yang menyihatkan tersebut ok...

8 comments:

nand nasyari said...
January 21, 2010 at 11:15 AM

ayam..kentang...kicap...
perghhhh..!!! faveret i tuh...
huk3... ;(

mizara said...
January 21, 2010 at 11:25 AM

nand-pehh pehh..kita sama selera tekak arr..haha

The Fleece Master said...
January 21, 2010 at 11:54 AM

best best. kmk baruk kak manok masak itam juak tghari tek dgn asparagus goreng belacan ahaha. pa jak la.

he11me said...
January 21, 2010 at 12:22 PM

sambal petai...bestnya ..meleleh ayaq liur ni...nyum3

Aki said...
January 21, 2010 at 2:48 PM

lapa!
dahlah puasa ni!
kalau lick monitor agak2 batal pose tak?
haha!

Jobs-View said...
January 21, 2010 at 4:53 PM

byknya masak..emm..

tujuhhariseminggu said...
January 21, 2010 at 10:34 PM

wahhh... slrpppp <--- sambil lap2 air liur.. :p

mizara said...
January 22, 2010 at 12:31 PM

Fleece- eh bagus ktk pandai masak ..kelak boleh kmk merasa masak ktk gik..:)

he11me- cepat2 carik sambal petai nun..

Aki-alalaa..kesian puasa rupanyerr..nanti buka leh makan..time khusyuk posa jgn lick2 occay...hehe

Jobviews- kalo takat 3 tu belom banyak lagi..lebih dr 10 yerr tu banyak..

Ally-eiii ally jgn jadi pengotoq okayyy..hahaha

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top IN THE NAME OF BEAUTY. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.