Cantiknya dia macam puteri dari langit...


image source:www.chinadaily.com.cn
Uhuk-uhuk saya menang!!..saya menang !!..Cun kan saya?...Khap khun ka..khap khapp
Ada tak macam puteri kayangan turun dari langit?
Cantikkan ahaksss..kamu kenal siapa si dia ni?
Nama dia Sorrawee Nattee..umur 20 tahun..dia menang Thailand's most beautiful transsexual at Miss Tiffany's Universe 2009..

image source: suniltheguy.blogspot.com
wohoho...sebijik macam wanita ,cantik menarik the bomb..agak-agak Fasha Sandha boleh kalahkan dia ni ke tak dari segi rupa paras?? huhu
Actually post ni bukan nak cerita tentang si dia ni ...tapi nak cerita sikit tentang si dia ni...
*
*
*
lagi..lagi..
*
*

haa..pelakon kontroversi FASHA SANDHA...
takda apa sangat nak dicerita cuma nak kongsi sikit tentang perbualan chatting saya dengan sorang member lelaki baru baru ni...
macam ni..here goes the chit chatting script...


*****
member saya: nak tau tak?
saya: ape die



member saya: sabtu lepas aku g lunch kat area2 umah aku
member saya: pastu kan..
saya: leh x abiskan ayat ko ..


member saya: hehehe aku nak bagi suprise le
saya: i hate surprise...


member saya: bagi ko tertye2,baru lah menarik perbualan
saya: cepatttt arr


member saya: ok2
member saya: aku sambung ek
saya: eii ko ni nak kene sekeh ni hehe
member saya: hahahaa
member saya: aok2


member saya: pastu tetiba fasya sandha dtg mkn situ gak
saya: dgn sape?
member saya: mak datukkkkkkkkkkkkkkkk cun gler babs...canti, glerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr


saya: amik la gamba kasik kat aku
saya: cun tapi pangai ntah arr..
member saya: segan arrr tp siyes mmg mcm puteri dr langit (kompom kawan saya ni pernah kuar dating dengan puteri dr langit ..ermm macam tau tau je diakan..)


saya: aku pernah nampak die la
member saya: tak berkelip aku tgk
 member saya: pakai singlet je ngan suar slack
 saya: xde la cun sgt sampai aku leleh ...(bukan ayat berciri kejelesan ye.sila ambil perhatian haha)


member saya: tp pada aku mmg cun gler
saya: bg aku cun lagi pompuan yg aku jumpa dalm lif tuh 
(*sebelum ni saya terserempak dengan sorang minah yang cantik sangat..tapi saya rasa dia ni dari China kot..putih melepak halus mulus licin kulit cantik hidung mancung ..jumpa dalam lif area rumah saya ..sebab terpegun sgt nengok dia ..sampai terkepit saya dekat pintu lif ..bayangkan tu baru perempuan yang tengok..)


member saya: aku tak jumpa yg tu,tp yg ni
 tuhan je lah yg tau cmane bergelora perasaan seorang lelaki...
 hahahaaa (uiyoo gelora badai semua dh kuar nampak nya..)
saya: elehhh...die dgn sape tu nak tau


member saya: ngan kawan dia ppuan gak,gemuk2
member saya: tp ko...subhanallah cantik gler
member saya: tak sangka aku dia cantik camtu aku ingat biasa2 je
saya: ooo...wooo
member saya: sbb mgkn aku tak pernah jumpa dia
member saya: tp itu lah..mmg tak bleh lari mata kat tempat lain..mcm rugi je pandang tempat lain

**********
benda nak disampai kat sini..: itu baru sorang je pandangan lelaki yang dah tengok Fasha Sandha live..face to face..belom lagi yang para jejaka jejaki yang lain..anyway..LAIN ORANG LAIN PANDANGAN MATA..ITU MUNGKIN NAMPAK CANTIK BAGI KAMU TAPI MUNGKIN NAMPAK TAK MENARIK BAGI SAYA DAN BEGITULAH SEBALIK NYA...

kita sama-sama cun melecun kan???wahahaha...jangan marah..
p/s: kalau member saya tu baca pasal ni..nak ckp kat dia" jgn marah aku pasal ni k nanti aku tak lanje ko nasik goreng dan sandwich agi huhu"

14 comments:

Amirah Rashid said...
January 22, 2010 at 1:20 PM

perghhh
cantik gilaa...........
minah thai tu
:DD

flo... said...
January 22, 2010 at 1:21 PM

hahahahah...xkacak eh fasha ya...byk gk nok kacak asa mek..hehehe..perangei nya ya..hee~~ nora danish suka mek..cute..byj gk la nok kacak dr fasha ya..

mizara said...
January 22, 2010 at 1:21 PM

amirah- hahaha cantik kan kan? huhu..kalah pompuan..hahaha

mizara said...
January 22, 2010 at 1:23 PM

flo- haha..mek dh nangga FS live juak masa kat sg wang..kacak nang kacak tapi sikda la sampei terbiut gerek mek nangga nya..haha..kacak gik sorrawee ya kali..hahaha

mizara said...
January 22, 2010 at 1:24 PM

bukan terbiut gerek eh...silap
TERBIUT GERUK...

tujuhhariseminggu said...
January 22, 2010 at 2:53 PM

wah... santeknye <--- sambil tepuk2 tangan kegembiraan... Fasha??? No komen... <--- jwpn i cam artis kan... muahahhaa....

fya zainal said...
January 22, 2010 at 6:07 PM

hahhahha
(*sebelum ni saya terserempak dengan sorang minah yang cantik sangat..tapi saya rasa dia ni dari China kot..putih melepak halus mulus licin kulit cantik hidung mancung ..jumpa dalam lif area rumah saya ..sebab terpegun sgt nengok dia ..sampai terkepit saya dekat pintu lif ..bayangkan tu baru perempuan yang tengok..)

ayat ni buat sy ketawa gila2..wahhhh nasib pmpn tu heran ke kamu dh terkepit???^^

mizara said...
January 22, 2010 at 6:14 PM

ally- eleh ally pasan artis la tuh hik hikhik

fya zainal- mmg pompuan tu heran nengok saya ..siap die tepuk2 tgn lagi time tuh...hahaha

.millalara. said...
January 22, 2010 at 8:24 PM

tercabar menjadi seorg wanita ohh.. gila ayu miss transexual itu! wow!

mizara said...
January 23, 2010 at 11:50 AM

shafie-sonok eh? agak2 leh tak jadi penulis skrip? haha..

millalara-tercabar tergugat bagai..semua ada tu..

zack zukhairi- gilos pon x cantik camtu huhuh..

Felicia F. Ramzi said...
January 23, 2010 at 4:10 PM

fasha anak mami penang. no doubt cantik. tapi kalau attitude cantik, gerenti semua nya cantik..

noorafzan.blogspot.com said...
January 23, 2010 at 10:12 PM

alaaaa..
mekap memang la cantik..
cuba jumpa time baru bgn tidur..
sama je..=)

Unknown said...
January 23, 2010 at 10:39 PM

transsexual?
ohooooo laki la asalnye ekk?

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top IN THE NAME OF BEAUTY. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.