JALAN-JALAN SINGGAH MAKAN (JJSM)

JALAN-JALAN SINGGAH MAKAN (JJSM) ni adalah ruangan tambahan yang saya nak selit-selit dalam blog saya ni. Objektif: adalah untuk berkongsi info tentang tempat-tempat makan tak kira la gerai tepi jalan ke, restoran ke, kedai mamak ke, hotel ke , kopitiam ke..asalkan tempat tu saya dah pernah singgah untuk makan ,dan yang penting semua HALAL.. saya akan kongsi-kongsi kan info kat sini.
Okay....entri pertama JJSM ni saya nak introduce satu gerai nih..jom tgk gambar2..



 CHINESE MUSLIM CORNER
Lokasi: Bandar Sri Permaisuri KL
Harga: Berpatutan..lupa nak tgk harga tapi murah je..



air bandung & air sirap selasih (telo katak)
air cukup rasa ..tak kurang manis & tak manis sgt



nasik goreng ikan masin



ada sekor ikan masin kat dalam nasik nih..



sizzling yee mee..sedap dan banyak ..i like!
ada banyak lagi menu best kat gerai ni..nanti kalo saya singgah lagi saya order menu lain plak eh..
RECOMMENDED PLACE TO EAT
Harga ok ,makanan pon ok ..

9 comments:

Dak Wan® said...
January 16, 2010 at 9:10 AM

Laparrrrrrr.......... Hehehe

mizara said...
January 16, 2010 at 9:29 AM

Dak wan- jom makannnn hehhe

Jobs-View said...
January 16, 2010 at 12:36 PM

nice photo..nice shot..

mizara said...
January 16, 2010 at 8:14 PM

makan makan makan...

deus X machina said...
January 16, 2010 at 9:57 PM

lebih sedap kalau anda belanja
erk888

erk888.blogspot.com

hans said...
January 16, 2010 at 11:33 PM

hahaha
leh lah nanti geng aku jadi pengacara jalan2 cari makan lepas maria tunku sabri retired
hahaha
sekarang dah ada dua orang dah pegganti = aku dengan Blogger Ayish
hahaha

Amirah Rashid said...
January 18, 2010 at 12:58 AM

rindu nk mkn sizzling mee tuu :D

doki-doki said...
January 18, 2010 at 11:57 AM

lapa nyer tgk gamba2 tu..dahler xde kat2 opis ni waktu skunk 11.54 ngam2 utk lunch

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top IN THE NAME OF BEAUTY. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.