Sesiapa yang kena TAG sila ambik perhatian!..

Saya terpaksa menjawab soalan-soalan subjektif yang telah diTAGGED oleh cik FLORENCE kepada saya ..nak tak nak kene jawab jugak...


1) Where is your cell phone?
 - in front of me ,atas meja..


2) Relationship?
 - no komen ..hahah..single not double ..huhu


3) Your hair?
 - panjang mengurai macam miss "ponti" haha..kaler cokelat  skit cam karat dawai..


4) work?
 - kerja di sebuah kompeni yang besar dan terunggul dalam malaysia..nama dirahsiakan..takut kene tangkap masuk ISA..


5) Your sisters?
 - ada 3 sisters..no brother..we all the pussycat dolls ..don't cha...haha


6) Your favorite thing?
 - i dont have one..semua benda saya suka kalau saya berminat..


7) Your dream last night?
 - mimpi kosong ..tidur lena sampai meleleh air liuq ...


8) Your favorite drink?
 - air limau suam..saya jarang minum air sejuk or air batu sebab nanti takut kene serang penyakit semput..


9) Your dream car?
 - kereta volkswagen lama yg mcm kura-kura tuh..cat kaler hitamputih polkodot..sungguh stylish dan vintage hahaha... 


10) Your shoes?
 - now i'm wearing valentino rudy heels..the only expensive shoes i ever had..tabiat suka pakai satu pasang kasut sampai buruk hancur bagai ..then baru tukar lain..maka saya takda koleksi kasut yang banyak macam artis hahaa


11) Your fears?
 - semua binatang yang berdarah sejuk..ular,cicak,cacing,pacat,lintah,cicak semua spesis tu arr..


12) What do you want to be in 10 years?
 - nak jadi MANUSIA jugak ..takmo tukar jadi serigala jadian ke alien ke..


13) Who did you hang out with last weekend?
 -hangout dengan geng-geng bersekutu ...buat sesi makan sampai terbongkang  ..


14) What are you not good at?
  haa ni banyak...kene list down ni:
 - not good at time management..selalu terlajak masa walaupun dh set alarm 
 - not good at record management..contohnya..bil-bil , surat ke ape ke..semua letak merata celah ceruk lobang mana ..saya pun tak ingat mana saya letak semua..nanti nak guna baru hegeh-hegeh nak carik..
 - not good at kitchen management..kalau masak satu dua lauk pon habis pinggan mangkuk sudu kuali bagai di guna..
 lain-lain tu ..biarlah rahsia..


15) One of your wish list items?
 - i wish mak saya sembuh dan sihat ..umur panjang amin..


16) Where you grew up?
 - KUCHING SARAWAK ..no other place..


17) Last thing you did?
 - ambik air coffee kat pantry ..


18) What are you wearing?
 - today monday ..pakai baju kurung..


19) What aren’t you wearing?
 - tak pakai mini skirt..


20) Your pet?
 - takda pet sebab kalau saya bela pet semua akan jadi arwah..


21) Your computer?
 - laptop acer 4520 jap nak ingat  ye kot model tu.. lupa ..skarang update blog guna harta syarikat ..


22) Your life?
 - life normal takda extravaganza..


23) Missing?
 - missing semua orang tersayang..


24) What are you thinking about right now?
 - thinking of mak saya...


25) Your car?
 - kereta keluaran Malaysia black Myvi..


26) Your kitchen?
 - kitchen emm..kadang-kadang kalau rajin berasap..kalau kurang rajin memang tak ditoleh langsung..hanya berjasa untuk masak air sahaja gamaknya..


27) Your favorite color?
 - putih , hitam ,pink dan purple...


28) Last time you laughed?
 -last saturday masa hangout dengan geng tengok cerita hantu Thailand yang agak kelakar..


29) Last time you cried?
 - everytime kalau fikir pasal my mum i will always cry..


31) Love?
 - no komen..hahah..cintailah orang itu sementara masih ada lagi cinta di hati kamu...bantai je ..saya bukan seorang yang JIWANG..


32) So who wants to share their ONEs?? How about?
 -anyone boleh share...but yang wajib menjawab adalah .....


5 orang jejaka terpilih...:


*Ally
*Fleecemaster
*Shafie
*DeusXmachina @erk888
*Dak Wan


5 orang dara terpilih :


*Nand
*Yuzuyu
*Asma Cullen
*Amirah Rashid
*She Mah


SELAMAT MENJAWAB DENGAN RIANG RIA..

8 comments:

Shafie said...
January 25, 2010 at 1:35 PM

thx for the tag =)
suke cara u jwb..hehe

mizara said...
January 25, 2010 at 1:45 PM

Shafie- haha..tu pon suke ke?hehe..tq tq..jawab nanti k ..u kene tag..

Shafie said...
January 25, 2010 at 3:03 PM

suke je..nk jaga/amik ati u jgk..haha..gurau :p

The Fleece Master said...
January 25, 2010 at 4:13 PM

adeh. mesti jawab kah jud?
mah wa ku tukk.
boleh excuse sik?

mizara said...
January 25, 2010 at 6:46 PM

eh sikda excuseeeeeeeeeee jawabbbbbbb 2...dr kitak sikda molah apa2 disinun selain jadi hwife sepenuh masa..

Amirah Rashid said...
January 26, 2010 at 11:57 AM

waaa. da lme xkene tag.
hehe
thanks a lot!
nnti mira buat eh.
ASAP
promise :))

Dak Wan said...
January 27, 2010 at 2:43 AM

No 30 nya mana eh? Hahaha

mizara said...
January 27, 2010 at 8:41 AM

a ah lerrrrrrrrr...caittt baru i pasan..wahaha..mana tah pegi no 30..huhu..

Related Posts with Thumbnails

Back to Home Back to Top IN THE NAME OF BEAUTY. Theme ligneous by pure-essence.net. Bloggerized by Chica Blogger.